فروشگاه مجازی تعاونی مصرف دانشگاه امام خمینی، خود را متعهد به حفاظت از حریم خصوصی مشتریان میداند و ما به عنوان بخشی از تعهد خود نسبت به حریم خصوصی شما، این بیانیه محرمانگی را تهیه کردهایم.
فروشگاه تعاونی مصرف دانشگاه امام خمینی
تعاونی مصرف دانشگاه امام خمینی در راستای تسهیل امر خرید اینترنتی و خرید تلفنی برای تمامی شهروندان و در جهت کاهش سفرهای درون شهری و در نهایت کاهش ترافیک و آلودگی هوای شهر در سال 1390 شروع به فعالیت نمود. فروشگاه مجازی تعاونی مصرف دانشگاه امام خمینی با پشتوانه مجموعه فروشگاههای زنجیرهای تعاونی مصرف دانشگاه امام خمینی توانست با خدمات رسانی سریع و همچنین ارائه تنوع بالایی از بارکدهای کالایی در مدت زمان کوتاهی جایگاه ویژه ای در میان شهروندان در زمینه فروش اینترنتی به دست آورد. در سال 1394 فروشگاه مجازی یاس مارکت اقدام به تقویت گسترده زیرساخت و اتخاذ استراتژی های نوین در زمینه فروش اینترنتی نمود. از آن جمله میتوان به طراحی سایت جدید و پیاده سازی اپلیکیشن موبایل اشاره نمود. همچنین در راستای کاهش زمان ارسال و خدمات دهی بهتر به مشتریان، ناوگان حمل و نقل خود را نوسازی و تقویت نمود. یکی دیگر از اقدامات مهم تعاونی مصرف دانشگاه امام خمینی در سال 95، افزایش گستره مشتریان به سراسر کشور بود که باعث شد تمامی هم میهنان بتوانند از تمامی نقاط کشور خرید اینترنتی داشته باشند. هموطنان در سایر شهرها نیز میتوانند علاوه بر خرید اینترنتی، به صورت تلفنی نیز سفارش خود را ثبت نمایند و در کوتاهترین زمان سفارش خود را دریافت نمایند. به عنوان خدمات تعاونی مصرف دانشگاه امام خمینی میتوان به برگزاری جشنوارههای فروش، ارائه تخفیفات خاص و همچنین ارسال رایگان کالا برای خریدهای بیش از پنجاه هزار تومان اشاره نمود. همچنین فروشگاه مجازی تعاونی مصرف دانشگاه امام خمینی در راستای سیاستهای شهرداری تهران و مجموعه تعاونی مصرف دانشگاه امام خمینی، توجه ویژهای به بحث ارتقاء سلامت هموطنان گرامی دارد که برای این منظور اقدام به ساخت و تولید کلیپهای آموزشی ویدئویی و انتشار مطالب مفید و کاربردی در زمینه سلامت و سبک زندگی سالم در سایت و در کانال تلگرام رسمی تعاونی مصرف دانشگاه امام خمینی مینماید.
معرفی تعاونی مصرف دانشگاه امام خمینی
تعاونی مصرف شرکت ایرانی است که از مشارکت گروهی خاص از افراد هم صنف به منظور دستیابی به منافع مشترک که ازاین طریق واسطههای غیرضروری در کسب و تجارت و صاحبان مشاغل کاذب حذف میگردند. قانون بخش تعاونی در راستای پیشگیری از تمرکز و تداوم ثروت، پیشگیری از انحصار، احتکار، تورم، اضرار به غیر در سال ۱۳۷۰ شمسی به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید.
از جمله ساز و کارهایی که در کارآمدی مدیریت شهر قزوین تاثیر غیر قابل انکاری دارد ایجاد و توسعه نظامهای توزیع مدرن و متمرکز در قالب فروشگاههای زنجیرهای میباشد. این گروه از مراکز توزیع مدرن دارای فواید گسترده اقتصادی و اجتماعی میباشند که از آن جمله میتوان به مواردی ذیل اشاره نمود:
- کاهش هزینههای توزیع
- ارائه کالا با قیمت مناسب
- دقت بیشتر در کنترل کیفیت
- کاهش هزینههای تردد درونشهری
- صرفهجویی در زمان خرید شهروندان
- کاهش حجم ترافیک
- کاهش آلودگیهای محیط زیست
- سهولت نظارت بر عملکرد بخش خردهفروشی
افشاء
اطلاعاتی که در اختیار ما قرار میدهید در سرورهای امن ما قرار میگیرد. همچنین ممکن است ما اطلاعات جمع آوری شده را در اختیار نهادهای نظارتی سازمان خود قرار دهیم اما این موارد شامل اطلاعاتی که قابل استفاده برای تعیین هویت شما باشند نخواهد بود و اطلاعات تماس و آدرس شما فقط با دستور قضایی مطابق قانون تجارت الکترونیک در اختیار مراجع ذیصلاح قرار می گیرد. تنها واحدهای مرکز سفارشات و امور مشتریان فروشگاه مجازی جهت ارتباط با شما معتبر و مورد تایید می باشند
ماموریت تعاونی مصرف دانشگاه امام خمینی
- عرضه کالا و خدمات مورد نیاز شهروندان با قیمت مناسب و کیفیت بالا.
- ایجاد امکان دسترسی شهروندان به انواع کالا و خدمات مورد نیاز، در مکان و زمان مطلوب مشتریان.
- پیشتازی در کیفیت و عرضه متمرکز انواع کالاها و خدمات .
- بکارگیری روشهای پیشرفته فروشگاهی از جمله کارتهای اعتباری، فروشالکترونیکی.
- ایجاد محیط مطلوب و توام با آرامش برای مراجعین و رعایت شأن و احترام آنان.
اهداف تعاونی مصرف دانشگاه امام خمینی
- کمک به تثبیت قیمت کالاهای عمومی
- کاهش سفرهای درون شهری
- حذف واسطههای متعدد میان تولیدکننده و مصرفکننده کاهش هزینه مبادلات
- توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد کردن کالاهای تولید داخل
- کمک به جلوگیری از توسعه بیرویه واحدهای تجاری شهر